29/06/2012

Tekuté krystaly BLACK



Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na mé milované tekuté krystaly od značky Black. Vyrábí se celkem čtyři druhy, a to modré, růžovo-fialové, žluté a čiré. V různých internetových diskuzích a recenzích jsou nejlépe hodnoceny ty modré, takže jsem se pro ně rozhodla také. Jsou určeny především pro suché, lámavé a třepivé vlasy bez lesku. A jako bonus mají příjemnou vůni.


Balení: 100 ml
Cena: kolem 200 korun
Obsahují mimo jiné výtažek z lněných semínek a olej, který má změkčovací účinek.
Použití: Malé množství naneste do suchých či mokrých vlasů.



Docela dlouho jsem se rozmýšlela, zda jsem ochotná dát za takovýto přípravek 200 korun, ale rozhodně nelituji.
Tekuté krystaly jsou vhodné jako ochrana vlasů při žehlení a fénování, proti vlivu slané, chlorované vody, nepříznivým vlivům slunečních paprsků a větru Jsou odolné vůči vodě.
Já je používám především na roztřepené konečky a musím říct, že opravdu fungují. Konečky opticky zacelí a vydrží tak až do dalšího mytí. Vlasy jsou hydratované, lesklé a příjemné na omak.

Balení vydrží dlouho, protože výrobku stačí na vlasy nanést jen malinko (aby se vlasy neupatlaly). Já je mám už 2 měsíce, a zatím moc neubylo.

Hodnocení: 1*


Krystaly značky Black seženete v kadeřnických potřebách a  v různých e-shopech, například zde. Tekuté krystaly sice vyrábí více značek (např. Edelstein, Kaaral), ale ty od značka Black jsou celkově nejlépe hodnocené. 


Plus pro vás mám tip na pěknou giveaway. Najdete ji u Romany Schichové tady.

                                              Bloglovin    |    Facebook    |    Formspring 

5 comments :

  1. Jééé :-) Můj milovaný přípravek na vlasy ♥ Nedávno jsem o něm zrovna točila video. Nejlepší!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krystaly jsou vážně super =)

      Delete
  2. I never heard about this product, but it looks great!
    xoxo

    ReplyDelete
    Replies
    1. It´s really perfect! I love it =)

      Delete

Odkazy na vaše blogy v komentářích mi nevadí. Ale, prosím, nepište sem odkazy na své giveaway, žádosti o hlasy a podobně. / You can post links to your blogs. But, please, do not post any requests for votes, your giveaways and so on.